Przejdź do głównej zawartości

Skład i łamanie tekstu, przygotowanie do druku, DTP

Każda publikacja, czy to jest książka, katalog, gazeta, album czy e-book, musi być starannie przygotowana zanim trafi do czytelnika.

O treść zadba autor, a o estetyczny wygląd tej treści my!

Naszym zadaniem jest dobór odpowiedniej formy, czcionki, kroju pisma i jego wielkości, wyglądu paginacji, wielkości marginesów, podział akapitów, wyrazów i ułożenie wszystkiego zgodnie z zasadami typograficznymi.

Na życzenie klienta możemy również przeprowadzić analizę i korektę tekstu pod względem językowym i ortograficznym w języku polskim.

Oferujemy także spójny projekt okładki i stron tytułowych.

W ręce klienta oddajemy pliki przeznaczone do druku albo publikowania, lub gotowy produkt - papierową książkę (katalog, album, itp.). Pomagamy przy wyborze drukarni i wydawnictwa, albo zajmujemy się całym procesem wydania książki/innej publikacji.


Nasza oferta obejmuje:

- layout publikacji/książki

- skład i łamanie tekstu

- projekt okładki 

- projekt stron tytułowych

- projekt okładki CD/DVD

- korekta językowa

- obróbka zdjęć, tabeli, wykresów itp

- przygotowanie do druku, przygotowanie wersji elektronicznej

- pomoc w doborze drukarni

- druk i wydanie książki


Cena jednostkowa obejmuje:
przy publikacjach/książkach przekraczających 3 arkusze wydawnicze - jeden arkusz wydawniczy,
przy publikacjach mniejszych niż 3 arkusze wydawnicze cena może być ustalona za 1 stronę. 


Arkusz wydawniczy to:
40.000 znaków tekstu ciągłego (wliczając w to spacje i znaki interpunkcyjne),
lub 700 wersów tekstu poetyckiego,
lub 800 wierszy obliczeniowych, po 50 znaków,
lub 3000 cm2 powierzchni ilustracji (np. wzorów matematycznych, chemicznych, diagramów). 

Można przyjąć, że jeden arkusz wydawniczy to około 16-20 znormalizowanych stron w Wordzie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Logo i identyfikacja wizualna firmy.

Logo to znak identyfikacyjny firmy.  Logo może składać się z logotypu (nazwy) oraz sygnetu (grafiki). Nie każde logo zawiera oba te elementy razem.  Logo przygotowywane jest starannie w programie do grafiki wektorowej. Wektorowa wersja logo jest podstawową formą, którą każdy przedsiębiorca powinien posiadać. Można je bowiem w takiej formie bez straty na jakości powiększać i pomniejszać do dowolnych rozmiarów. Logo projektowane jest indywidualnie, a wszystkie jego właściwości są odpowiednio dobrane. Każda ta właściwość - czyli kolor, czcionka, kształt, proporcje, wielkość itp. powinny być opisane w Księdze Znaku dołączonej do logo. Klient zamawiając u nas logo otrzymuje jego wektorową wersję oraz podstawową Księgę Znaku, a także logo zapisane w formatach przydatnych na co dzień (png, pdf, jpg). Przed przystąpieniem do projektowania logo, przeprowadzamy z klientem wywiad na temat działalności do jakiej wykonamy znak, upodobań klienta oraz jego oczekiwań. Wysyłamy klientowi trzy propozycj